Kiváló minőségű szolgáltatás nyújtása
A Melódin Éttermek tevékenysége akkor sikeres, ha vendégeink örömmel térnek be hozzánk, jó érzéssel távoznak és legközelebb is visszatérnek üzleteinkbe. A fogyasztók elégedettségének elérése több tényezőtől is függ: étkezési környezet, ételek és italok ízletessége és választéka, kiszolgálás és a vendégekkel történő kommunikáció egyaránt fontosak a jó benyomáshoz. Ezek mindegyikére apró részletességgel igyekszünk odafigyelni, a nívós vendéglátás megvalósítása érdekében.
Számunkra a kiváló minőségű szolgáltatás kellemes atmoszférájú éttermet, hangulatos kávézót, jóízű ételeket és finom italokat, változatos étrendet, egészséges táplálkozáshoz és speciális étrendhez is elérhető kínálatot, barátságos és gyors kiszolgálást, makulátlan tisztaságot, a személyzet ízléses megjelenését, kínálatunk kiírásában könnyű tájékozódást, szóbeli ajánlásokat személyre szabottan is, valamint időszakonként érdekes események, izgalmas játékok szervezését együttesen jelenti.
Önmagunk ellenőrzéseként rendszeresen mérjük üzleteinkben a vendégelégedettséget.